Przewidywany zakres szczegółowy usług:
- Przygotowywanie materiałów, analiz i komentarzy dotyczących zagadnień z zakresu polityki społeczno-gospodarczej kraju będących przedmiotem prac Rady Dialogu Społecznego (RDS) i Zespołów Problemowych i Doraźnych (ZP) oraz udziału w tych pracach OPZZ.
- Przygotowywanie informacji, notatek, analiz, projektów materiałów itp. dotyczących polityki społeczno-gospodarczej wskazywanie na możliwości wywoływania skutków długofalowych, wskazywanie bezpośrednich, a dotąd nieznanych możliwości zastosowawczych w pracach RDS i ZP.
- Przygotowywanie tematów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji w celu wypracowania stanowisk OPZZ na forum Rady Dialogu Społecznego w tym jego Prezydium lub ZP.
- Uczestnictwo w posiedzeniach organów statutowych i struktur OPZZ poświęconych zagadnieniom będących przedmiotem prac RDS i ZP, a także posiedzeniach RDS i ZP.
- Przedstawianie propozycji tematów, opinii, ekspertyz, stanowisk itp. w sprawach dotyczących prac RDS i ZP.
- Udział w konferencjach, seminariach, debatach i szkoleniach oraz spotkaniach związanych z udziałem OPZZ w pracach RDS i ZP.
- Przekazywanie informacji i zdobytej wiedzy organizacjom członkowskim i strukturom OPZZ oraz informowanie mediów o działaniach RDS i ZP i udziale przedstawicieli OPZZ w ich pracach.
- Koordynowanie prac związanych z uczestnictwem członków zespołu problemowego RDS ds. funduszy europejskich i ekspertów OPZZ w tym związanych z:
- Pomoc w realizacji przez OPZZ i jego struktury branżowe i terytorialne seminariów (webinariów) podczas, których prezentowane będą zagadnienia związane z realizacją Krajowego Programu Odbudowy, efektywności i dostępności partnerów społecznych do Programów Operacyjnych i Regionalnych w tym do środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- Koordynacja działań pomiędzy członkami zespołu problemowego RDS ds. funduszy europejskich z członkami Komisji Polityki Gospodarczej OPZZ i ekspertami OPZZ w ww. zakresie.
- analizowaniem, opiniowaniem i opracowywaniem propozycji zmian i rekomendacji do: dokumentów programowych (w tym strategicznych), związanych z wdrażaniem funduszy europejskich 2021-2027, przepisów regulujących wdrażanie polityki spójności, w tym pod kątem zgodności systemu z ich zapisami (w tym Umową Partnerstwa), systemu wdrażania funduszy europejskich, w tym krajowych i regionalnych programów operacyjnych, funkcjonowania Komitetów Monitorujących Programy Operacyjne i Regionalne Programy Operacyjne, innych dokumentów dotyczących funduszy europejskich,
- przedstawianiem propozycji OPZZ zmian w programach operacyjnych i innych dokumentach funduszy europejskich.
- przygotowywaniem propozycji stanowisk OPZZ dotyczących wspierania z funduszy unijnych przedsiębiorców, osób pracujących i bezrobotnych.
- przedstawianiem propozycji analiz i ocen przepisów krajowych regulujących wykorzystanie funduszy europejskich.
Czas trwania usługi: styczeń – grudzień 2024 rok
Wymagania wobec oferenta:
- doświadczenie we współpracy z organizacjami związkowymi,
- znajomość struktur reprezentatywnych, w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego, organizacji związkowych i pracodawców oraz ich działalności w Polsce,
- doświadczenie w obszarze funkcjonowania dialogu społecznego w Polsce i na arenie międzynarodowej,
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego Microsoft Office,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra znajomość zagadnień związanych z polityką społeczną i gospodarczą,
- wykształcenie wyższe,
- dyspozycyjność,
- mile widziana znajomość języków obcych.
Oferta w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta – Usługa konsultacyjna fundusze europejskie” winna zawierać:
1. CV z pełnymi danymi teleadresowymi + list motywacyjny oraz ewentualne referencje.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
3. Propozycję kwotę brutto miesięcznego wynagrodzenia za usługę
Termin składania ofert: do dnia 27 grudnia 2023 roku
Miejsce składania ofert:
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych
Adres: 00-924 Warszawa, ul. Kopernika 36/40.